L'azzioni di l'acciaio di i cummircianti cinesi s'inverte nantu à a dumanda di rallentamentu

I principali stock d'acciaio finitu in i cummercianti chinesi anu finitu e so 14 settimane di decadenza cuntinuu da a fini di marzu di u 19-24 di ghjugnu, anche se a ricuperazione hè stata solu 61,400 tunnellate o solu 0,3% in a settimana, principalmente postu chì a dumanda domestica di l'acciaio avia mostratu segni di rallentazione. cù e forte precipitazioni chì anu colpitu u Sudu è l'Est di a Cina, mentri l'acciaieri avianu ancu tagliatu a pruduzzione prontamente.

L'azzioni di rebar, filu di filu, bobina laminata à caldu, bobina laminata à freddo è piastra media trà i cummercianti d'acciaio in 132 cità cinesi anu aghjustatu à 21,6 milioni di tunnellate à u 24 di ghjugnu, l'ultimu ghjornu di travagliu prima di a Cina.'s Dragon Boat Festival u 25-26 di ghjugnu.

Trà i cinqui prudutti d'acciaio maiò, i stocks di rebar anu aumentatu u più da 110.800 tunnellate o 1% nantu à a settimana à 11,1 milioni di tunnellate, ancu a proporzione dominante di i cinque, cum'è a dumanda di rebar, un pruduttu azzaru chjave in i cantieri di custruzzione era statu statu. dampened by the non-stop heavy rains in East and Southwest China, secondu e fonti di u mercatu.

"I nostri ordini settimanali sò stati quasi a mità da u più altu di 1,2 milioni di tunnellate à principiu di ghjugnu à menu di 650 000 tunnellate oghje,"un ufficiale di una grande acciaieria in Cina di l'Est, ammettenu chì e prenotazioni per a custruzzione di rebar sò più diminuite.

"Avà a stagione (debule) hè ghjunta, hè a regula di a natura, chì hè finale (chì pudemuùn luttà micca contru),"hà cummentatu.


Tempu di post: 28-lugliu-2020